Melding doen

Hulp van de Onafhankelijke Raadsman inschakelen

U kunt op verschillende manieren uw klacht kenbaar maken aan de Onafhankelijke Raadsman. U kunt op de pagina Kom ik in aanmerking? lezen of de Raadsman uw klacht kan behandelen.

1. Telefoon: 088 – 223 44 55 (lokaal tarief)

U krijgt een medewerker van de Onafhankelijke Raadsman aan de lijn.
 Wij zijn telefonisch bereikbaar op de volgende werkdagen: maandag tot donderdag van 8.30 tot 16.30 uur en op vrijdag van 8.30 tot 12.00 uur.

2. Inloopspreekuur

Spreekt u ons liever persoonlijk? Dat kan ook. Wij houden een inloopspreekuur op dinsdag van 14.30 tot 16.30 en op donderdag van 9.00 tot 11.00. Wij zijn dan te vinden in de centrale hal van het gemeentehuis in Loppersum, Molenweg 12. Een van onze consulenten is dan beschikbaar om u te woord te staan en uw melding te registreren.

3. E-mail: info@onafhankelijkeraadsman.nl

U kunt uw klacht ook per e-mail indienen. Vermeld hierbij onder andere waar de klacht over gaat en uw adresgegevens. Wij nemen vervolgens zo spoedig mogelijk contact met u op.

4. Vul het contactformulier in

Als laatste optie kunt u het contactformulier invullen op onze website. Ook dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.

Wat kunt u van ons verwachten?

Wij nemen uw melding zo snel mogelijk in behandeling. 
U krijgt een vaste contactpersoon toegewezen en als we nog vragen hebben dan nemen we contact met u op.
 U krijgt in ieder geval een bevestiging dat uw melding bij ons is binnengekomen, dit is in de regel binnen vijf werkdagen. Mocht u de situatie ook nog graag in een persoonlijk gesprek willen bespreken, dan kunt u een afspraak maken met uw vaste contactpersoon.

Uw klacht wordt vervolgens aan de Onafhankelijke Raadsman voorgelegd. Afhankelijk van de situatie kunnen er verschillende acties worden ingezet. Hierover houden wij contact met u. U mag er op rekenen dat u in ieder geval binnen zes weken een terugmelding ontvangt over het resultaat van de in gang gezette actie.